poniedziałek, 7 lipca 2025

"A co się dziwisz?" czyli o promocji i braku promocji

W czerwcu mieszkańcy Białej Podlaskiej mogli składać projekty do Budżetu Obywatelskiego.

Z ciekawości sprawdziłem ile postów promujących budżet obywatelski zamieściły władze miasta w tym miesiącu na oficjalnym profilu "Miasto Biała Podlaska" na fb.

Wyszło mi, że...1 (słownie: JEDEN) zamieszczony 2 czerwca 2025 r. 

Za to postów promujących Rowerową Stolicę Polski - co najmniej 35 (słownie: TRZYDZIEŚCI PIĘĆ).


To może jeszcze raz. 

Miasto Biała Podlaska przeznaczyło w 2025 r. na budżet obywatelski 2 850 000 zł. środków publicznych. 

Na budżet obywatelski jubileuszowej 10 edycji. 

I by to uczcić w ramach promocji zamieściło w czerwcu czyli w miesiącu gdy startował BO jeden post na profilu Miasta Biała Podlaska. 

A Rowerowej Stolicy Polski poświęcono ponad 30 postów. 


W filmie "Jasminum" mała Eugenia pyta nieustannie "A co się dziwisz?".

A co się dziwisz? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Ocena projektów budżetu obywatelskiego

Na stronie Budżetu Obywatelskiego Białej Podlaskiej (www.bo.bialapodlaska.pl ) ukazała się ocena projektów na 2026 r.  Z 33 zgłoszonych prze...